Zzzzznark

Ligger bredvid en snarkande W och tjurar. Skulle gått på afro ikväll men fick ställa in det. *Sur tjej. Men nästa vecka!! Då tänker jag gå på både sh'bam och afro. Så det så...
Ikväll blir istället lite hemma yoga tror jag, och imorgon springa eller styrka. På torsdag vila, och på fredag träna igen.

Var på Willys och handlade och är nu uppe i 450:- i matkostnader. Då har jag köpt tofu, sojakorv, veg.färs, barnmat, valnötter. Sen tidigare, kronhjärtan, sparris, jordnötter, frukt, melon, grönsaker, potatis och morötter. Mm.

Eftersom jag är en snåljåp är jag extremt nyfiken på att se vad denna kost kommer kosta fram till midsommar. Jag är också nyfiken på vad den kommer göra med midjan:)

Imorgon ska det shoppas vidare, jag glömde ju köpa pasta! Så det blir en promenad till Coop på morgonen, eftersom de hade extrapris på baljväxter:)
Nu ligger jag och försöker vila. Och önskar att nästa bok hade kommit, så jag hade något att läsa. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0