Är det möjligt?

Ligger kvar i sängen och hör barnen marodera.. Värken i ansiktet har släppt, kvar är bara halsont och täppa, har det vänt nu? Måste förstås kolla febern också men tänk om det äntligen börjat vända? Tänk om jag slipper läkarbesöket!!

Jag lägger ju hellre pengarna på frisören;)..
Jag har förlikat mig med att morgondagens pilates uteblir. På sin höjd kommer jag ut på en promenad..

Tänker lite förundrat på hur stor skillnad vila gör, och jag slutar stressa över viktminskningen. Det går som det går... Ibland måste man zooma in och ha ett nu fokus, och just nu kan jag inte göra mycket, annat än att inte stoppa i mig skräp.

Håll tummarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0