Batterier

Det verkar som om jag, efter ett litet samtal med min sambo fick nya batterier. Lunchen blev lagad och äten. Standardlunch m bacon och ägg. Det är också hyfsat plockat här hemma.

Tid att arbeta får det bli när sambon kommit hem, får jobba under de 45 minuter kycklingen skall puttra. Och sen efter att barnen slocknat. Det här med att arbeta under föräldraledigheten känns inte alltid som en så bra ide... Så nu är planen att arbeta bort proven, bli klar så att säga. Så snart som möjligt.

Imorgon bär det ju av till jobbet med lilla bullen, tänkte passa på att shoppa lite i Sollentuna centrum när jag ändå har vägarna förbi....

Måste komma igång med mina fitnessambitioner igen!! Måste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0