Fördelar och nackdelar, dag 6

Jag sover bättre, liksom lättare och är trött men inte utmattad morgon och kväll :) det är superskönt! Jag behöver inte ens dricka kaffe på morgonen för att klara dagen. Jag är fortfarande inte hungrig direkt och magen mår bättre än någonsin.
Den största fördelen står dock sonen för, när jag skär min mat kommer han nyfiket fram och frågar "vad är det? Kan jag få det?" Igår mumsade han vitkål och champinjoner:) härligt härligt!

På minussidan är fortfarande detta med kylan. Igår fick jag sova med dubbla täcken, visserligen hade jag varit ute på en promenad på en mil, vilket säkert förvärrade lite... Sen vaknade jag med huvudvärk igen. :( okul!
Vet inte om det beror på kost, kaffeabstinens, vätskebrist eller den lilla förkylning som lever kvar. Förmodligen vätskebrist! Vatten tack!

Känner fortfarande att fördelarna vinner över nackdelarna. Imorgon blir det nog lite pausande i kosten eftersom jag ska ut och äta med sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0