Fullt ös medvetslös!

Inatt kommer jag sova gott må ni tro! Min syster kom över med båda barnen så vi har ätit pannkakslunch (eller barnen, vi åt tonfisksallad), sen svisch ut och tillbringa ett par timmar i kristallen och i Solbergaskogen. Kaotiskt, galet och jättemysigt.

Imorgon står ett frisörbesök på agendan för mig, plus lite shopping kanske. Åker hemifrån utan barn och karl tror jag. Ska bli sååå skönt!

Jag behöver lite tid för mig själv. Känner att jag blir arg på storknodden för snabbt och det gillar jag inte. Tyvärr uppför han sig som en liten minitonåring vilket inte gör det lättare för mig när jag ska försöka hålla mitt humör i schack...
Kanske en liten andningspaus gör det lättare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0