Hej solsken! Hej huvudvärk!

Man blir ju inte pigg av att tvingas upp före sex... W har slocknat i min famn, jag har huvudvärk, alla solstrålar som tränger in genom fönstret gör inte saken bättre. Aj aj aj!

Så sitter jag på soffan och kollar på Katja Katt (uselt) och känner på mig att detta nog blir en ganska dålig dag, i alla fall om dagen själv får bestämma..
Funderar på om jag ska försöka vända dagen genom att leta upp mina solglasögon och ta en promenad i solen.
Kan jag orka det? Kanske... En liten. Sen blir det nog vila... Skulle verkligen behöva städa hmm....

Penicillinet jag fick har verkligen hjälpt! Nu känner jag mig "mer" förkyld än sjuk även om ögat envisas med att rinna..

Ok, då ska jag försöka besegra den dåliga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0