Jag är jag

Hur kommer det sig att människor alltid ska jämföra sig med andra? Jag förstår inte det och gör det inte riktigt själv..
Just nu ger det mig mycket mer att jämföra mig med mig själv...

Jag är så mycket starkare och mycket gladare än förut. Jag önskar mest av allt att inspirera. Och jag förstår att jag just nu har väldig tur, tur att ha så nära till gymmet och tur att jag ges möjlighet att träna så mycket. Har lagt upp mitt nästa träningsprogram, detta gäller plus barnvagnspromenader:

Måndag: cykling på gym, tidig middag+ powerwalk
Tisdag: bodypump
Onsdag: tidig middag + powerwalk
Torsdag: bodypump
Fredag: fri
Lördag: pilates
Söndag: fri

Till detta försöker jag äta gi. Tanken är att powerwalk ska kunna bytas mot löpning i april...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0