Lördag

Ligger på sängen och gosar. Klockan är strax dags att börja jobba men jag drar mig en liten extra stund...
Har idag blivit drygt 3000 kr fattigare. Då har Teodor fått första dosen Twinrix junior, jag har vaccinerat mig mot hepatit a.
Sen har jag investerat i ett par bra löparskor och en löpartröja. Nu jäklar. På onsdag börjar jag springa lite smått:)

Sen har jag investerat i en matberedare för att göra min Raw food lite roligare, i chilli serien från obh nordica. Hoppas den är bra, ska prova göra mandelmjölk sen, och värma den ljummen med kakao:) mums!

Skämde även bort mig själv på THE BODYSHOP och handlade läppglans, body butter, shower milk och en handkräm.. <3

Vad fick resten av familjen då? M fick Tintin och Teo en kexchoklad. Man skulle nästan kunna tro det var Mors dag:). Sen hem och underbart god lunch!! Nomnom!

Idag/inatt har frysandet börjat avta. Kroppen känns om möjligt ännu bättre och jag känner mig peppad på en till vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0