Ny vändning..

Hmm, mycket har hänt de senaste timmarna. Jag har sett min gamla sjukdom levande i mig. Jag lät bli att skämmas och började prata istället.
Jag mår psykiskt dåligt när jag är sjuk, eftersom jag inte kan prestera. Mäta. Och känna mig duktig.

Då kommer ångesten krypande. Och sockret skänker sin tröst.

Jag har bestämt mig för att skrota alla mina planer. Jag börjar med att ställa undan vågen. Sen börjar jag undvika rött kött. Tänkte investera i mig själv och köra en vecka på Raw food. Och dessutom stryka mjölken i kaffet.
Sen köra halvt vegetariskt, äta fisk och skaldjur men inget annat.

Vad jag måste jobba på är att våga vara besvärlig och säga vad jag vill stoppa i mig.

Träna vill jag såklart, ju mer ju bättre för själen. Så Snart jag är Frisk. För just nu säger min kropp att den måste vila. Och jag måste förlåta den för det. Älska den för det. Och bara mäta mitt mående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0