Raw food alltså...

Känner mig som världens nyttigaste människa:) jag älskar mina grönsaker, det är det största plusset. På minussidan är att jag känner mig lite kall och "urrig". Planen är att avhjälpa detta med te, men det är svårt när man är ute på vift!

Just nu är vi i Fagersjö i biltvätten och jag och Teo tittar på en snygg Markus som tvättar bilen. William ligger och babblar. Veronica Maggio sjunger och livet känns rätt härligt.

Idag är en sådan dag då jag känner att jag äger tiden, jag är inte slav under den. Detta trots att vi ska leka Svensson på allvar och strax bege oss till Ica maxi:P sen blir det hem och söndagsstäda!

Behöver lite Raw food inspiration till middag... Lunchen var ju sååå god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0