Så trött...

Ännu en skriknatt med förkylning ovanpå det. Mår riktigt uselt, hoppas verkligen det går över snart!
T blir hemma även imorgon, det rinner så fruktansvärt ur hans lilla näsa...

Själv är jag så trött att jorden snurrar lite extra fort och tårarna sprutar. Paniken kommer krypande när jag tänker på att jag måste laga lunch och middag. Usch! Kan barn klara sig en hel dag på vatten och bröd?
Det finns lite rester förstås, men det räcker inte till oss båda.

Inatt var jag på väg att lämpa över en skrikande W på sambon som sover inne hos hostande T. Trots att han arbetar. Som tur var besinnade jag mig:)

Detta med sjukdomar är bara så sjukt frustrerande, missar min bodypump ikväll, mentalt skulle jag behöva ta en promenad i friska luften. Men fysiskt orkar jag inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0