Sovande baby

Nu är ögonblicket då hjärtat är varmt! Teodor ligger på mage i soffan och sjunger en blandning mellan "klockan är 7(huu)" och "I Will be popular". William ligger och snarkar i min famn. Nyhetsmorgon är på tv, med Steffo, och i min mage ligger 2 underbara kaffekoppar och en fralla. Kan man frysa tiden? Bara en liten stund? Bara nu... För detta ögonblick är helt otroligt!

Jag var tvungen att skriva ner det, för om ett par minuter kommer det vara skrik och gnäll och bråk. Men just nu är det härligt. Och jag älskar att vara mamma!

Idag kommer kusinerna på besök och vi ska gå till till Kristallen, hoppas vädret blir lika fint som utlovat!

Nu njuta en liten liten stund till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0