Varför inte bara somna om?

Huvudet värker, ansiktet värker, kroppen värker. Varför kan jag inte bara somna om?

Hör sambon, barnen och bumbibjörnarna i vardagsrummet. Ligger kvar i sängen, jag orkar inte gå dit heller.. Känner mig väl ändå något mindre slemmig, kan man säga så?
Så antibiotikan verkar redan ha börjat hjälpa... Men jag siktar ingen träning och igår blev det chips..

Tycker nog ändå jag klarat denna sjukdom rätt bra, i vanliga fall skulle jag ha tryckt i mig flera kg godis! Och gått upp 5 kg. Nu blir det bara fortsatt vila idag, med sambon hemma. Imorgon hoppas jag kunna ta tag i vardagen igen *hoppas*!!
Att man kan bli så dålig av bihåleinflammation, inte klokt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0