Denna första dag

Det ska bli spännande denna första dag, att se hur väl jag klarar mig utan teknik. William har haft ännu en usel natt:(
Jag börjar komma till den gräns där jag förstår varför man förr dövade barnen med sprit så de sov;)

Idag ska jag och killarna ta oss till min mamma:) det är middag för Dennis som snart fyller år ikväll. Vi åker efter att vi ätit lite lunch.

Gick en jätteskön promenad igår med trevligt telefonsällskap! Det kändes nästan som om jag hade någon med mig:) var sjukt sugen på godis och chips sen men lyckades faktiskt motstå frestelsen.

Diskuterade matmissbruk med en vän, och det vanliga allt eller inget beteendet och kom på att jag tyckte hon skulle analysera varför det går bra när det går bra istället för att analysera varför det går dåligt. Tänkte att jag skulle ta med mig det rådet själv;)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0