Dum och snål, eller smart och sparsam?

När William föddes köpte vi en crescent comfort duo vagn. När han låg i den stora, djupa liggdelen var jag jättenöjd med vagnen. Nu har vi sedan länge bytt till sittdelen, och jag är mindre nöjd. Suffletten krånglar, selen ger efter. Vagnen är tung, särskilt när man drar 17 kg extra med ståbräda och Teo..

När Teo var 2 stod vi och velade när vi skulle köpa sittvagn, jag ville ha en lätt trehjuling och M en mer robust fyrhjuling. Jag gav efter och jag ångrar det så mycket nu. Skulle ge så mycket för en lite lättare vagn på mina promenader, bara in och ut genom porten skulle ju kunna vara tusen ggr lättare... Frågan är, är jag nu dumsnål som inte byter till en vagn jag vill ha. Eller. Är jag smart och sparsam som använder de vagnar vi redan har?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tänk på all gratis konditionsträning de extra 17kg ger :) Positiva tankar! ;)

Kram

2012-05-13 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0