En lycklig liten stor kille

Idag blev Teodor lämnad på förskolan av sin pappa! Strålande glad var han! Lillskrutt!
Stunder som denna funderar jag faktiskt på att gå tillbaka till jobbet tidigare, känner mig självisk som "stjäl" så mycket av tiden.

Samtidigt som jag älskar att vara hemma, jag älskar att kunna hämta kl 15. Älskar det! Gillar att laga mat (även om jag i detta nu helt saknar inspiration). Och lilla W. Jag skulle inte klara mig hela dagar utan honom än...

Dessutom är jag garanterat för trött, efter 18 månaders extremstörd sömn, först på grund av smärtan under graviditeten. Sen bökiga barn... Men men. Kluvet känns det idag..
Stora T, pappas kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0