Frukost på balkongen eller BRRRR!

Jag hade visst lovat min stora frukost på balkongen idag. Det var lite kallt så vi packade in oss i filtar:)
Mysigt blev det!

Vi ska försöka städa här i eftermiddag, i af om det är mulet! Annars måste vi nog hänga på loftgången idag med... Teo ska få grillade mackor till lunch idag, jag och Wille äter rester. Ikväll blir det en klassiker, soppa och pannkaka!
Somnade om och sov för länge imorse så sambon kom inte iväg förrän kl 8. Det betyder att han sannolikt inte är hemma före sju eftersom han har mycket att göra..

Arbetar mentalt med att tycka att min sovmorgon var värd det! Det går sådär.
Ska försöka mäkta med lite styrkeövningar under dagen, sen blir det promenad med bästa J ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0