Konsten att överleva

Överlevde visst dagen, trots trötthetens galna grepp om mitt liv och min livsglädje. Hann med en 7 km promenad och en 45 minuters vända på gymmet. Kroppen ville inte styrketräning idag, kände mig svagare än någonsin!!

Men jag kom iväg!
Har idag ätit ris och grönsaker till lunch (det blev mat, inte sömn) och pasta med broccoli och ostsås. Mår sådär efter mina dubbla portioner och all ost. Förutom det älskar jag mitt vegetariska liv! Känner mig lättare och gladare! Och kan nu stänga alla mina jeans. Stressen är över mao. Jag är inte tvingad att köpa massa nya jeans! Lycka!!

Vet inte vad jag väger, sist jag kollade var det -1 kg sen råkostens slut. Vilket innebär 6 kg övervikt. Mot 20 som i julas:)
Jag gillar läget och kämpar vidare. 12 dagar kvar till stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0