Min vänner

Har idag verkligen fått bekräftat att goda vänner ger livet mening. Goda vänner är allt. Och har också kommit till insikt med att man måste få spåra ur ibland för att sedan kunna uppskatta att man är på rätt väg.

Som min inspiration Kathy Freston skriver, det finns inga misslyckanden, bara lärdomar. Och jag har lärt mig en hel del denna helg. Bland annat att godis får mig må illa och att fler än en portion förtar njutningen som mat kan ge.

Jag har också lärt mig att jag har otroligt fina vänner, med varma stora hjärtan. En otrolig syster. En stark mamma. Runt omkring mig finns varma människor i en annars rätt kall värld. Det är minsann en upplyftande tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0