Och så även den lilla..

Jag hade idag den fantastiska möjligheten att smita iväg och fylla på killarnas garderober. Teo har inte kräkts på 1,5 dygn men dras med en hemsk hosta.

När jag kom hem dröjde det väl ca 1,5 timme. Sen kräktes Wille. Nu verkar han dock ha fått behålla både saft och välling. Men vi får se vad som händer...

Själv är jag fruktansvärt trött efter att lilleman hållit mig vaken mellan 03.30 och 05.30. Sen ville han gå upp kl 06. Som tur var orkade sambon gå upp... Hoppas verkligen denna natt blir bättre. Är helt yr. Tänkte dock ändå försöka ta en liten promenad ikväll när de somnat. Tror jag behöver röra mig lite...
Imorgon står efterlängtad core på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0