Resfeber

Imorgon kväll bär det av och jag har värsta resfebern. Har packat nästan allt, gjort listor och bockat av.
Idag blir det en vända till Farsta C för att växla pengar, och byta shortsdressen till en M. Sen behöver vi handla lite till. Lite mer mat till W, en uv-dräkt till, badshorts till Teo, en tunika till mamman.

Sen blir det en snabbvisit i lushuset,om de hunnit bli lusfria. Stress, stress, stress! Och imorgon poffar vi iväg!
Ska bli spännande!
Teodor är salig över att få bo två veckor på "badhuset". Jag är mest glad över att vi ska få vara tillsammans.
Slapp jag bara denna huvudvärk/nackvärk skulle livet vara gott just nu:(

Ska vila lite innan jag tar itu med dagen!
Kom dock i de vita jeansen jag inte kunde stänga hos mamma för 2 veckor sedan! Helt utan ansträngning! Vågen visar detsamma, eller -1kg på tre veckor. Skööönt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1026702/images/2012/pic_203031091.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0