108 gr!

108 gr protein fick jag ihop på dagens matsedel, och ca 1400 kcal. Sen gick jag till gymmet och brände 230 i crosstrainern! Tycker för övrigt att det är konstigt att man bränner så mycket i den. Personligen tycker jag nog det är ca 100 ggr jobbigare att springa... Sen ben/rumpa/armar. Tungt. Riktigt jäkla tungt!

Som bonus har dagen också bjudit på en och en halv timmes promenad i trevligt sällskap:)

Jag vet inte om det är en placeboeffekt eller om det är att kosten är omlagd eller om det bara är att jag är upptagen med att räkna fram och tillbaka. Eller för att jag rört på mig. Men. Jag har inte ens minsta lilla sug efter godis.

Tagg tagg tagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0