Barnfri söndagsmorgon

Hmm. Klockan är 9.15 och jag ligger fortfarande och drar mig.
Paus i mödraskapet - oh yes!
Barnen har terroriserat hos min älskade syster i natt istället.
Jag vaknade 07. Men. Ändå!

Huvudvärken jag varit med hela veckan är lite lättare efter en natts sömn. Tyvärr är den inte borta.

Funderar på strategier för mer glädje i livet. Promenader. Chokladkaffe.
Jag och M måste båda bli bättre på att ge varandra dagliga mentala pauser. Gå ut. Läsa. Tidning eller bok.
Detta med livet och pusslet. Rätten att leva. Rätten till lycka?

Har man rätt till lycka? Jag tycker det. Eller, man har i alla fall rätt att skapa sin lycka. Och nu ska jag ta den lycka jag behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0