Invägningsdag

Jag är lite nervös inför dagens vägning. Jag har inte vågat göra den än. Men snart ska jag gå upp och packa upp gårdagens rena tvätt. Sen är det dags.
Det som gör att jag är nervig är att jag har ett resultat i huvudet som jag vill ha. Men med tanke på sömnbristen denna vecka är det knappast realistiskt...

Jag har en fin lördag planerad, lunch med V., ipl klockan 13.30.
Sen ska hela familjen på liten 30 årsfest i Hägersten ikväll. Imorgon kväll ska M. få rast och gå och se nya Bondfilmen med en gammal vän. På eftermiddagen hoppas jag vi hinner till Ikea så vi kan göra om med barnens sängar. Dags att ta bort spjälsängen...

Vi har fixat två julklappar, och bestämt vad barnen ska få. Sen vet jag en, och har en plan till M.s, då är det fem kvar sen. Tänkte försöka bli så klar som möjligt innan jag börjar jobba, samt första veckan jag jobbar. Sen blir det bara stressköp kvar, små saker till barnen och M.

Helt otroligt att det snart är jul! Och innan dess ska Tilde fylla år och julmånaden har vi pappa och Viggo. Galet detta! Vi kommer få äta nudlar ända in i februari...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0