Proteinboosta!

Som ganska intensivt tränande veggo är ju detta med proteiner en brinnande fråga.. Jag har alltid ställt mig lite utanför detta då jag tänker att kroppen säger till vad den behöver. Jag har till exempel börjat älska bönor och linser och känner sug efter det vid nästan varje måltid.

Nu har jag ju dock lite större förväntningar på min träning. Jag vill bygga muskler, bli starkare, snabbare och tightare.
Så jag tänkte proteinboosta ett tag (lär bli dyrt) med hampaprotein shakes, ägg, lagrad ost, laktosfri mjölk, quinoa, bönor mm. Jag vill se hur det påverkar min träning och muskeldefinition. Och min mage!! En mage som vanligtvis mår bäst av att ligga nära vegankosten.

Känner mig pepp! Nu kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0