Vikten av hälsan

Idag har jag skapat min egen lycka! 2 x 50 minuters promenad i det fina vädret, sista chansen att ladda d-vitaminer på några månader.

Sen körde jag 9 minuters magträning! Tänkte försöka göra några plankor ikväll också:) heja mig! Endorfinerna sprutar!

Nu är jag frussig som bara den. Så kallt ute! Inte ens en kopp te kunde värma mig. Nu väntas zucchinibiffar till middag, lagade av karln i detta nu.
Till lunch åt jag en röra av ris och spenat. Såg inte så gott ut. Men det var det.

Jag känner inte av detoxen så mycket annat än att jag svettas som en tok på nätterna. Lite läbbigt!
Men jag kanske inte har så mycket gifter...
Imorgon ska jag springa 3 km igen. Men snabbare hoppas jag! Och innan dess blir det långpromenad med en gammal vän. Livet är helt okej.
Min fysik är så tätt sammanvävd med mitt psyke, jag mår så Bra när jag rör på mig. Effekten är omedelbar. Oavsett andra resultat;)
Därför är hälsan så jäkla viktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0