Dags att tagga till träningen....

Den här dumma förkylningen har sabbat flera veckors träning...
Jag känner mig framförallt trött, viss smärta i ryggen har återkommit och jag är lägre. Lägre än på länge.
JAG BEHÖVER MINA TRÄNINGSENDORFINER!!!
Så energin återvänder.

Och imorgon är det äntligen min tur! Denna vecka ska det köras igång igen. So needed!
Framförallt kondition och bränna kcal. Komma ikapp allt unnande. Hitta tillbaka till balansen.
Det blev inte ens ngn yoga ikväll:( för kallt i lägenheten.

Imorgon går jag loss själv i maskinerna. Det blir inga pass för mig på ett tag, fixar inte att passa tiderna. Och nu är ju M borta 3 kvällar av 7 vid nattning, jag vill inte utsätta killarna för fler stressiga kvällar än så, så jag ska gå efter att W har somnat så T får tid på kvällen:)

Veckans vill ha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0