En bra helg...

Jag kan ärligt talat säga att familjen Kihlberg Börjes har haft en riktigt lugn och skön helg tillsammans, med svampplockning, hundpassning och lekgympa.
Ett stycke sovmorgon delades ut, till sambon denna vecka eftersom han gått upp kl 5 för att få mer tid med barnen i veckorna. <3

Min veckoplanering har gått bra, och imorgon har jag möte på jobbet. Jag ska få veta mitt schema! Spänningen stiger!!
Lite pirrigt är det...

Idag nu på morgonen har jag städat och dammtorkat. Efter lunch ska vi ta oss till parkleken Kristallen med killarna, och när M kommit hem går jag till gymmet.
Är detta början på vardagslycka:)? Ett litet lugn råder i mig, tack träningsendorfiner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0