En lång måndag...

Ikväll blir M sen eftersom han är och tar bort Teos stygn nu på morgonen på vårdcentralen. W sover och jag sitter bredvid honom och lyssnar när han andas. Kärlek.

Dessa stunder av inre lugn är så viktiga för mig. Mår så mycket bättre av dem..
Skulle tagit en rask morgonpromenad imorse med eftersom W vaknade 3 ggr inatt orkade jag inte. Det fanns ett styrkeprogram med i i form som jag tänkte prova ikväll när M spelar bandy.

På menyn idag:
Fullkornsbröd med laktosfri crème cheese och tomat, 1 kokt ägg och te.

Potatissoppa med broccoli och blomkål till lunch.

Zucchinibiff med frästa grönsaker och lågfettsdressing till middag.

Mellanmål: Avocado och 2 äpplen. Det är jäkligt smarrigt att äta nyttigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0