Hej huvudvärk!

Några glas rött för mycket igår -värkande huvud idag! Inte så smart att dricka vin med bihåleinflammation...
Bra start på de nya tagen, att känna att de gamla inte får en må så värst bra!
Annars har vi haft en fin morgon med en timme extra:)
Vi har hunnit gå igenom vinterkläderna, varmare vantar till W är visst allt som behövs:)

Det blev 1 kokt ägg och en grov smörgås med tomatskivor till frukost. Mycket godare än det låter! 2 koppar te och denna tjej är med. Jag har använt min nya enzympeeling från dermalogica, som min hudterapeut rekommenderade och gjort en återfuktande ansiktsmask. Hittills är jag halvnöjd med ipl-behandlingen... Den är nog egentligen bättre för rynkiga människor. Mina blodkärl är mindre röda, men fortfarande röda...

Idag står lite shopping på schemat. W behöver varma vantar och jag tänkte göra play-do till killarna!
Min syster räddade mig precis, jag behöver inte köpa hobbyfärg utan vi kan låna Tildes:) skönt! Sen måste det handlas mat! Och helst promeneras:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0