Konsten att vila...

Idag är jag sjuk:( William ligger och sover, (själv!). Lycka! Jag sitter nerkrupen under ett täcke i soffan...
Slappnar av. Så skönt!
Det blir svamp och pasta till lunch för mig.:)

Jag har fattat ett beslut. Jag ska ta mina sista 10 kg. Jag börjar på söndag att jobba för det igen. Jag kommer fortsätta äta enligt "min modell". Inget kött, ingen mjölk, lågt fett och fullkorn. Ägg kommer inneslutas, förutom det liknar det lågfetts vegankost. Sen bort med skräpet, godis, chips mm. Och vill jag"unna" mig tar jag en mugg. Inte mer.

Sen fokus på motion och träning såklart! 3-4 pass i veckan och lika många promenader! Heja mig!
Jag kommer inte väga mig regelbundet, däremot planerat. Målet är 1-2 ggr per månad. Det är dags nu. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0