Skruttar och skrotar

Lägger W. T fejjar med sitt smålego.
Jag var med om något annorlunda inatt, nåja, inte så kul som det låter;)
Jag gick och lade mig innan M kom hem från styrelsemötet. Somnade, vaknade till när han kom in i sovrummet. Jag vet dock inte om han sa ngt. Han hämtade en kartong.
Jag vaknar till vid halv fem av babyskrik, eller egentligen av att M kliver ur sängen. Sen hör jag gråten.

Reagerar på att jag blir kramad av någon. Trots att M gått upp. Blir förvirrad. Teodor.

Får sedan veta att han kom in i vårt rum högljutt gråtandes mitt i natten. Jag vaknade inte.. Trött någon?

I vilket fall är jag glad att jag sov så djupt. För jag känner mig lite mer utvilad idag:) vi har tom skapat lite på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0