Step-pass, 45 minuters promenad, shopping och lyxlunch:)

Åh! Vilken härlig dag! Lyxlunch med vegetarisk sushi och sällskap av bästa Emma:).
Inhandlat lite blandat på ÖB, kikärtor, tacotillbehör, såser och bodylotion.
Sen dreglade jag lite över fina tröjor på mq. Såg en blå jag verkligen borde köpt...
Sen massa tröjor till grabbarna, vantar och strumpor på HM. Sen hittade jag till Åhléns så W fick tre par snygga randiga tunna byxor:) och jag två fina toppar. Här ska garderoben byggas upp inför jobbstarten:) såg massor av fina klänningar, nästa månad kanske....

Nya kökshanddukar på lagerhaus, sen var jag färdig:). Hoppade av bussen i Fruängen och promenerade hem därifrån. Sen snabbt till gymmet efter att M kommit hem. Nu sover W i famnen och M är på bandyn. Jag och T ska gosa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0