Vad skönt det ska bli att börja jobba så man får lite sovmorgon...

Med mina kids är det ingen risk att man kommer vara sådär trött och inte fixa att gå upp tidigt. My god! De. Vaknar ju halv sex vareviga dag!!
Sa till sambon imorse "vad skönt det ska bli när jag börjar jobba och får lite sovmorgon" hur menar du nu undrade han lite skrämt... "Ja, jag gissar på att du tar upp dem så jag får sova en extrastund".

Jag måste nog iofs gå upp typ denna tid tre dagar per vecka ändå, om jag ska promenera... Jag är såpass van vid mina promenader nu, så jag undrar vad som händer med endorfinerna om promenaderna försvinner helt...

Är väldigt glad över hur min tjänst kommer se ut till våren:) hoppas det inte händer något som ändrar den bara! Peppad för allt igen! Tom mina okristligt pigga barn!!
Idag lite shopping i Skärholmen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0