Dag 1. Avgiftning

Det blir inte 100% vegankost. Jag tänker äta honung på brödet. Tror faktiskt det är nyttigare än sirap.. Faktiskt!

Hann inte fota min frukost. Jag var hungrig efter gårdagens mil:D
För den som är nyfiken kan jag berätta att min tid blev 76 minuter. Jag trodde 73 först, men jag kan tydligen inte räkna.

Jo, en sak. Antalet ggr jag började gråta under loppet, vilket var 3. Två gånger av misär när det började spöregna och en gång när man skulle räcka upp armarna för varje tjej i världen. Man är ju lite lättrörd...

Stämningen var fantastisk och jag är så sjukt nöjd över att ha genomfört. Till nästa år ska jag ha fått upp
Idag står stretch och vila på schemat, plus en planka eller 5 om det är fysiskt möjligt. Liiiiiite trött i ben och framförallt fötter..

Lite före bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0