Fredagsmys

Efter en stressad fredag har det nu blivit dags att krypa upp i soffan för lite fredagsmys!
Jag skippar min invägning imorgon och kör på till nästa vecka istället. Tror inte jag gått minus så mkt denna vecka ändå.. Har inte haft möjlighet att gå så mycket och har tränat box och sh'bam som båda gett träningsvärk, Mao muskelbygge snarare än bränning.

Samtidigt har veckan varit lite mentalt stressande! Och sömnen har varit dålig. Typiskt sådant som får mina resultat att utebli. Försöker att inte stressa över det, jag ska nå mitt mål oavsett hur lång tid det tar. I värsta fall jobbar jag fortfarande på det när jag återvänder till jobbet...

Det känns bra i vilket fall, så nu njuta lite av familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0