Hemmafru "on the go"

Inte för att vara den som är den... Men vad jag ÄLSKAR att vara hemma. Trots gräl med trotsig fyraåring och slavarbete i köket;)

Jag älskar att jag kan ligga och läsa när Wille sover. Jag älskar att jag hinner ta promenader varje dag. Jag älskar att jag oftast orkar leka med mina barn. Jag älskar att ha det fint hemma, att ha tid att handla, tvätta och träna. Jag älskar att läsa böcker för mina barn. Jag älskar att jag kan ha mina barn hemma när de är sjuka utan att det drabbar någon annan. Jag älskar att ha tid och ork att se dem, energi nog att oroa mig och alla kramar jag får tillbaka.

Det är väldigt lugnande detta hemmafruliv. Tur är väl att det är dags att börja arbeta om ett par månader, annars skulle jag nog förvandlas till pensionär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0