Konsten att äta frukost

Det är faktiskt en konst att få i sig frukost i sällskap med en fyraåring och en ettåring... Fyråringen skriker " jag är törstig/ hungrig/kissnödig" ettåringen skriker, kastar sin egen frukost på golvet och pekar på ens egen frukost och skriker högre och högre.
Men jag fick i mig två rostade med jordnötsmör i af:)

Sen ska jag inte klaga så mycket. Båda killarna sov hela natten i natt! Jag vaknade med ett ryck 05 och trodde de var döda. Som tur var inte!
Så skönhetssömn yeah!

Idag ska jag och Wille till liljeholmen och strosa i lite affärer. Tänkte försöka jobba på min kreativitet och börja måla med akvareller igen:)

I am a survivor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0