Mitt glammiga liv!

Sover jag borta en natt passar jag andras barn. Nätterna här hemma är mardrömmar utan sömn igen.
Denna morgon fick jag inleda med att städa och skura hela lägenheten efter att en viss marodör halkat runt i sitt eget bajs och sedan sprang ifrån mig i lägenheten.

Mitt liv är så glamourfyllt att allt bara glittrar i guld. Barnen äter nu frukost under skrikande former. Ingen frukost till mig för allt luktar bajs trots att jag är förkyld. Bitter? Bara idag...

Imorgon blir säkert... Bättre? Ibland är det inte gulligt och puttenuttigt att vara småbarnsförälder. Och ibland är det det.
Oftast önskar jag bara att jag fick sova. Då skulle jag liksom orka med resten. Istället ska jag börja jobba om 2,5 månader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0