Nya utmaningar!!

Jag har bokat in mig på tre olika "prova något nytt" pass. På lördag yogalates, tisdag box och torsdag bodycombat. Dags att få lite ny motivation!

Jag var på gymmet idag, skönt efter mina dåliga nyheter jag fått! Cykling 15 minuter och en genomkörning av AjAJ ryggen! Sen stretch och hem till en ickefärdig middag.

Bokade de nya klasserna, trötta mamman ska bli tuffa mamman;)
På menyn stod:
Frukost -
Lunch- linssoppa
Mellis- torkade persikor och kex
Middag- pasta med grönsaker.

Jag tycker att frukosten är svår när man ska leva veganskt. Jättesvår. Det finns inga bra pålägg till en snabb macka:( och soygurten är slut och jag glömmer alltid tina bär till en smoothie... Men ett glas sojamjölk borde jag åtminstone fått i mig. No excuse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0