La boheme.. eller något.

Idag är jag en trött bohem. Det verkar som om dammsugningen får vänta en dag till... Mitt huvud värker lite av förklarliga anledningar. Det blev lite för mycket rött igår.

Jag känner mig ungefär som tvättmaskine (se där, tvätten har jag tagit i af). Lätt snurrig så att säga. Jag hade glömt att mina fötter sväller upp av rödvin, vitt hade varit bättre tror jag med facit i hand. De ser faktiskt lite ut som basketbollar och värker. Jag känner mig som en gammal tant.
Det blir en mysdag inne trots det vackra vädret och genast kommer det dåliga samvetet som på beställning. Det innebär att om jag stannar inne så kommer jag sannolikt att dammsuga för att lätta på det.
Tror att det faktiskt kan vara lite terapi att dammsuga. Suga upp all skit liksom. Det kanske fungerar.

Jag tror inte jag hade samma prestationsångest innan jag fick Todden, det var inte lika viktigt för mig på något sätt... Hade jag inte haft honom idag så hade jag tillbringat denna lördag i horisontellt läge...
Men till plusen hör samma sak. Fastän jag är tröttare så orkar jag mer sedan jag fick honom.
Saker och ting blir gjorda. Och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0