Mamman och livspusslet

Vilken jäkla skitnatt. Det blev ingen morgonpromenad, så jag får väl gå en sväng på bandet på gymmet.
Tänkte köra lite lätt, blandad styrka idag. Känner av min förkylning och mår liksom sådär halvkasst i hela kroppen.

Det är verkligen en utmaning att ha ett så tufft jobb när barnen är små och har dessa nätter. Att förväntas leverera från början till slut, 100%.
Idag blev det i alla fall ett senare tåg, jag hinner ganska precis i tid. Jag hann väcka de därhemma också, så de skulle få en okej start.

Men vad skulle man inte gett för att få vara hemma idag, gosa med min bebis.
Jag försöker att inte vara så trött när jag kommer hem, att jag inte orkar ge dem något av mig själv. Men det är svårt. Särskilt när man kommer hem vid sex-sju.

En gör så gott en kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0