Måndag

Jag sitter på pendeln på väg till jobbet. Tänker. Min syster säger att det är mitt problem, att min hjärna går på högvarv hela tiden. Jag märker det i så fall inte...

Mitt största problem just nu är min krånglande mage. Sen jag började jobba fungerar inte min vegetariska kost längre. Vilket är synd. Jag har bestämt mig för att börja inkludera lite fisk ett par gånger per vecka och se om det gör någon skillnad.

Promenaden imorse var givande, jag känner dock att jag har en förkylning som väntar på att bryta ut. Det kommer påverka träningen denna vecka, helt klart. Snart är det helg igen.
Det var svårt att gå hemifrån idag. Barn och sambo hann vakna och jag hann få lite kramar och leenden. Som mamma får man ladda batterierna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0