Livet kommer emellan...

Det är dessvärre mig och min träning det handlar om. Vi fick prova på livet som trebarnsföräldrar igår och inatt. Min morgonpromenad flyttades till eftermiddagen idag och igår blev det sojakorv och makaroner till middag.
Eftersom natten till igår var en levande mardröm ställde jag in mitt eftermiddagsmöte och åkte hem och hade lite gangnam style fest med småkillarna.

Idag får vi utrikesgäster på jobbet, spännande! Jag ska gå igenom adjektiv, inte så inspirerande kanske. Men det är vad eleverna vill. Hoppas jag lyckas inspirera dem!

Jag börjar få riktigt ont i halsen så eftermiddagens absolution måste ställas in. Så dumt! Dessutom bröd till frukost för jag hann inte med gröten. Dålig ursäkt. Nya tag i kosten nu. Det kan man alltid styra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0